زمینه‌ فروپاشی رژیم اشغالگر قدس فراهم شده است 
کد خبر: 4175062
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
رئیس دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌شرقی:

زمینه‌ فروپاشی رژیم اشغالگر قدس فراهم شده است 

میکائیل جمال‌پور، با اشاره به تحولات اخیر در فلسطین اشغالی، گفت: بعد از نابودی داعش، زمینه‌ فروپاشی رژیم اشغالگر قدس فراهم شده است.

میکائل جمالپور، رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی

میکائیل جمال‌پور، رئیس دانشگاه پیام نور استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با اشاره به تحولات اخیر در فلسطین اشغالی، اظهار کرد: اقدامات نیروهای مبارز و انقلابی حماس و جبهه مبارزان جهاد اسلامی علیه رژیم صهیونیستی در حقیقت جوابی به دهه‌ها کشت و کشتار مردم بی‌گناه فلسطین است که با حمایت کشورهای استعماری اعم از اروپایی و ایالات متحده آمریکا صورت می‌گیرد. 

وی با اشاره به اینکه طوفان الاقصی جوابی به تمام کسانی است که می‌خواهند روابط عادی‌سازی با کشور جعلی اسرائیل را پیش گرفته و نوعی مشروعیت بین‌المللی به این نظام غیرجایز و غیرمشروع بدهند، ادامه داد: خون هزاران شهید امروز منادی مظلومیت مردم فلسطین و حقانیت آن مردم است. 

جمال‌پور، با بیان اینکه امروز ندای مظلومیت و حقانیت فلسطین به گوش انبوهی از مردم در سراسر دنیا رسیده است، مردمی که در طول بیش از ۷۰ سال مورد ظلم و ستم واقع شده‌اند، اضافه کرد: رژیم اشغالگر قدس که با خیانت کشورهای استعماری، در ۱۹۴۸ میلادی در سرزمین فلسطینی‌ها تشکیل شده، می‌خواهد با اتکا به جنایات بقا یافته و به دولت نامشروع خود استمرار دهد. 

رئیس دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌شرقی، با اشاره به عملیات طوفانی فلسطینی‌ها در روزهای اخیر، گفت: تمامی این تحولات در عرصه‌های بین‌المللی نشانگر تعارض جدی بین اردوگاه حق و باطل بوده و مردم فلسطین با ایستادگی خود در روزهای جمعه با نهضت برگشت به سرزمین مادری و با رایزنی‌های بین‌المللی و جهانی، حقانیت خود را بعد از ده‌ها سال به اثبات رساندند. 

وی قدرت نظامی، علمی و اطلاعاتی نیروهای مبارز فلسطینی را نکته بسیار مهم در تحولات اخیر و در اذهان جامعه بین‌الملل مطرح کرد و افزود: این تحولات، شوک نظامی و اطلاعاتی بزرگی به کشور جعلی اسرائیل و هم‌پیمانان آن وارد کرده و آنان عاجز از تحلیل واقع بینانه و صحیح این اتفاق بسیار مهم هستند. 

جمال‌پور با اشاره به سخن انقلابیون ایران خطاب به امام خمینی(ره) که گفته بودند: تو به ما جرائت طوفان دادی، تأکید کرد: امروز زبان حال مردم فلسطین این است که طوفان الاقصی در واقع اعتماد به نفسی است که انقلابیون ایران و عالم اسلام به مردم فلسطین داده‌اند. 

این استاد دانشگاه، با تأکید بر اینکه بعد از نابودی داعش، ان‌شاءالله زمینه‌ فروپاشی رژیم اشغالگر قدس فراهم شده است، اظهارکرد: رژیم اشغالگر قدس به جز زبان نظامی، به جز زور و موشک چیز دیگری نمی‌فهمد و بمباران باریکه غزه و به خاک و خون کشیدن مردم فلسطین همه تلاشی برای ماندن از سوی این رژیم غاصب است. 

وی گفت: اجماع جهانی که امروز علیه رژیم اشغالگر فراهم شده در طول هفت دهه بی‌سابقه بوده و به نظر می‌رسد که منادی آزادی فلسطین و فروپاشی این رژیم جنایتکار خواهد بود.

انتهای پیام
captcha